ПРО МЕНЕ

Привіт! Давай знайомитися.

Мене звати Юлія Царьова.




За свої сорок з хвостиком років побувала у 18 країнах і спробувала 11 професій. Блогерка, співачка, лідер компанії мережевого маркетингу, де ввійшла у ТОП-30 лідерів в Україні, викладач софт-скілс вищої категорії. Починала з друкарки, економіста, продавчині, старшого консультанта банку, консультанта по грудному вигодовуванню та торгового представника.
Зараз моя основна робота та пристрасть - це викладач софт скіллс вищої категорії, а також я відкрила Клуб М'яких Навичок, здобуваючи паралельно ще дві освіти - видавця та коуча.

Майже 3 роки я прожила на Мальті і тепер знаю багато про цей острів та оформлення документів для українців. Якщо Ви хочете знати більше про Мальту, то читайте в моїй групі "Мальта - мій досвід життя та вивчення англійської мови" https://www.facebook.com/groups/853918229205734
Докладніше про мої проєкти:
- Проводжу заняття з дорослими, які хочуть удосконалити свою українську мову. - Організую ознайомлення з Мальтою вживу (гід та ріелтор)

- Є викладачем по soft skills (м'яким навичкам) в онлайн-школі GOITeens, допоможу вашим діткам вчитися у нашій школі зі знижкою. Або проведу приватні уроки.
- Якщо ти пишеш книги (або мрієш написати), то можу допомогти тобі допомогти опублікувати їх в Амазон - А також я вже 6 років співпрацюю з компанією LR, і є Лідером Організації. Якщо ти хочеш - мати прибутковий бізнес з системою "під ключ" - привести в порядок обмін речовин, - контролювати свою вагу,
то проконсультую і проведу повне тестування твого організму, і навчу робити тебе це самостійно.
Наш командний канал youtube по LR - https://www.youtube.com/@Tsarov-Oleksii-LR Продукція компанії LR - це питні гелі на основі алое вера, б'юті-гаджети, косметика, вітаміни. Також я зроблю підбір догляду за обличчям, безкоштовні тестування б'юті-гаджетів та послуги ультразвукової чистки обличчя вдома, тестування здоров'я, заміри тіла на японській вазі "Таніта" (Чернівці) Подробиці про продукцію, з якою я працюю, тут https://tsariova.blogspot.com/2023/11/blog-post_17.html Буду рада знайомству з позитивними людьми, які працюють над собою, ростуть і розвиваються. Твердо вірю, що Перемога буде за нами, і в першу чергу мир має бути у душі. Тому що все, що зовні, починається зсередини. Тому, якщо ти маєш подібні інтереси - ласкаво прошу у команду позитивних людей)) І ми збудуємо разом нову Україну - здорову, красиву та процвітаючу!

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

МАЛЬТА - ГАЙД ДЛЯ УКРАЇНЦІВ. ЧАСТО ЗАДАВАНІ ПИТАННЯ ПРО МАЛЬТУ

ЖИТЛО НА МАЛЬТІ - ОРЕНДА

ЗБІР НА ЗСУ